Celem obydwu jest to samo ? przyciągniecie nowych klientów.
Billboardy jednak mają tą wadę, że są nieruchome, nie można więc zmienić ich miejsca położenia, ale są znacznie większe.
Dlatego ważne jest wybranie dobrego miejsca na billboard.
Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na taką formę promocji.
Jakie są zyski płynące z posiadania takiej przyczepy? Przede wszystkim jest to forma reklamy wizualnej, mogąca być połączona także z komunikatem głosowym, która jest dobrze widoczna z odległości, zarówno kiedy stoi jak i również wtedy, kiedy się porusza.
Dzięki ruchomym przyczepom reklamowym grono odbiorców komunikatu znacząco rośnie, natomiast stojące przyczepy bardziej zapadają w pamięć, zwłaszcza jeśli są usytuowane niedaleko reklamowanego zakładu. Dobrze przemyślana inwestycja w przyczepę reklamową może przynieść przedsiębiorcy spory zysk poprzez zachęcanie potencjalnych klientów.Wszystko zależy od polityki reklamowej prowadzonej przez przedsiębiorców.
Niektórzy decydują się na promowanie produktu poprzez jazdę po centrach miast, żeby ich reklamę zobaczyła jak największa liczba osób.Inni znowu decydują się na postawienie przyczepy z reklamą w jednym miejscu, na parkingu, jakimś placu, czy poboczu, zwłaszcza jeśli ma być skierowana do poszczególnej grupy odbiorców.